

O mnie
Nazywam się Małgorzata Wyrwas i na co dzień pracuję jako
- trener języka angielskiego (magister filologii angielskiej)
- NeuroLanguage CoachⓇ (certyfikowany przez Efficient Language Coaching i akredytowany przez International Coach Federation)
Prowadzę zajęcia indywidualne 1-1 oraz w parach – online i stacjonarnie.
Angielski „pochłaniam” od wieku dziecięcego, a uczę go od ponad 15 lat, co pozwoliło mi zdobyć bogate doświadczenie w pracy z młodzieżą oraz dorosłymi. Doskonale wiem, z jakimi bolączkami mierzą się osoby uczące się języka obcego. Szybko zauważyłam również, jaka postawa życiowa i cechy wyraźnie pomagają moim uczniom robić szybsze postępy w nauce.
To, co mnie wyróżnia spośród innych to:
- proaktywne podejście do nauczania języka obcego
- korzystanie z metod nauczania opartych na neurodydaktyce oraz neurolingwistyce
- ponadprzeciętna umiejętność wyczucia potrzeb moich uczniów
Z ogromną przyjemnością współpracuję z osobami „pełnymi inicjatywy”
Proaktywne kursy angielskiego, które oferuję oznaczają podejście do nauki, w którym moi uczniowie nie tylko reagują na zadania i materiał, ale aktywnie angażują się w proces zdobywania wiedzy. Oznacza to:
Samodzielność
Moi uczniowie podejmują inicjatywę, szukają rozwiązań, zadają pytania i
samodzielnie poszukują dodatkowych zasobów do nauki.
Skupienie na celu
Moje zajęcia kładą nacisk na jasno określone cele językowe, do których
moi uczniowie dążą, a także na systematyczne monitorowanie postępów.
Angażowanie się w praktykę
Moi uczniowie aktywnie uczestniczą w rozmowach, ćwiczeniach konwersacyjnych i praktycznych, szukając sposobów na jak największą interakcję z językiem.
Przewidywanie trudności
Moi uczniowie uczą się identyfikować potencjalne problemy, zapobiegać im lub odpowiednio na nie reagować, na przykład poprzez dodatkową pracę nad słabszymi obszarami.
Rozwijanie kreatywności
Na moich zajęciach ustawicznie zachęcam do kreatywnego
używania języka, np. przez tworzenie własnych materiałów, pisanie opowiadań lub prowadzenie dyskusji na różne tematy.
Z głębi serca wspieram i stawiam na ucznia, który bierze odpowiedzialność
za swoją naukę, aktywnie działa i stale dąży do postępu.

